dissabte, 15 de novembre del 2014

Exposició fotogràfica


Des de fa uns dies i fins al gener 2015, podeu visitar l'exposició fotogràfica "Els colors de l'Índia; diversitat seductora" a la Llibreria Horitzons (C/València 149, Barcelona).

En aquest cas he hagut d'adaptar l'exposició a l'espai disponible i consta d'onze fotografies realitzades durant els meus dos viatges a l'Índia (2009 i 2011). En la primera ocasió vaig estar pel sud del país, on habiten els pobles dràvides, la majoria de religió hinduista, amb unes diferències tant físiques com culturals ben contrastades amb la població del nord. Durant el meu segon viatge em vaig centrar amb els estats muntanyosos del nord, fronterers amb Tibet, on vaig descobrir uns paisatges feréstecs i una clara influència budista.

Amb les imatges intento mostrar, mitjançant escenes qüotidianes, aquesta diversistat de cultura i costums, que conviuen perfectament, donant una lliçó de tolerància.


La Llibreria Horitzons és un establiment familiar especialitzat en viatges i natura, regentat per l’Oriol i la Raquel, que es van aventurar a obrir un negoci en un context econòmic advers, però que estan demostrant que amb esforç i perseverança tot és possible.

Em fa especialment il·lusió mostrar la meva exposició en aquesta llibreria, ja que aquí va ser on vaig presentar per primer cop el llibreEl viatge dels Rodamons”, a l’abril del 2011. D’alguna manera és com retornar als orígens.

Si encara no teniu el llibre, que narra l’experiència de fer la volta al món durant 14 mesos, aprofiteu a adquirir-lo a la llibreria quan aneu a visitar l’exposició. Pot ser un molt bon regal de nadal.