diumenge, 10 de juny del 2012

Més entrevistes...

Ja sabeu com m'agrada parlar sobre la volta al món. Molts també sabeu que m'encanta la ràdio. Així doncs, no és d'estranyar que m'entusiasmi cada cop que em conviden a la ràdio a parlar sobre la volta al món i el llibre que ha nascut d’aquesta experiència. I si, a sobre, el conductor del programa és una persona cordial, activa, inquieta, divertida, fresca i encuriosida, el temps passa volant i podria seguir explicant anècdotes i responent preguntes durant hores i hores, com aquell qui es retroba amb un vell amic al bar i no té pressa per tornar a casa.

Miquel Murga, presentador i director de“El millor de cada casa”, Ràdio 4.


Imatge extreta del web del programa.

Clica l'enllaç per sentir l'entrevista (comença al minut 25:15)
http://www.rtve.es/resources/TE_SELMILL/mp3/4/2/1339315324524.mp3


2 comentaris:

pilar ha dit...

Ostres, en Murga, quina gràcia! el veia en un programa de la tele. M'agrada molt l'entrevista que t'ha fet i tu molt bé, com sempre!

El viatge dels Rodamons ha dit...

Sí, feia un duet còmic, "En Guix i en Murga", i em sembla que sortia al "Tres pic i repicó". A mi també em va fer molta gràcia veure'l i tractar-lo en directe. va estar molt bé.